U bevindt zich hier: HomeNieuwsActueelDoortrappen informatiemiddag

Doortrappen informatiemiddag

Dit bericht geven we graag door. Het is niet alleen voor de bewoners van Bornholm bestemd.

Doortrappen
Doortrappen informatiemiddag Bornholm op 17 maart

Veilig en met plezier blijven fietsen tot je 100e, wie wil dat nou niet! Op donderdagmiddag 17 maart van 15:00-17:00 vindt in de Hoofddorpse wijk Bornholm de eerste Doortrappen informatiemiddag plaats. Tijdens de informatiemiddag staan handige fietstips, inzichten en praktische handvatten centraal. Deelnemers kunnen daarnaast gelijk hun fietsveiligheid-kennis testen tijdens de Doortrappen fietsquiz. Alles om zo lang, veilig én plezierig mogelijk te blijven fietsen!

Aanmelden voor de Doortrappen informatiemiddag kan via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

• Datum: Donderdagmiddag 17 maart van 15:00-17:00
  • Locatie: Wijkcentrum ’t Kattegat, Skagerrak 328 in Hoofddorp

Voor koffie, thee en wat lekkers wordt gezorgd!

Doortrappen tot je 100ste

Fietsen is een fijne manier om in beweging te blijven. Bovendien blijf je mede door te fietsen langer gezond, sociaal en zelfredzaam. De Vervoerregio Amsterdam heeft samen met het programma Doortrappen de ambitie dat ouderen zo lang mogelijk veilig en met plezier blijven fietsen. Doortrappen motiveert 65+’ers om zelf maatregelen te nemen om veilig te blijven fietsen. Dit doen zij met behulp van praktische fietstips, handige oefeningen om soepel te blijven en leuke activiteiten in de buurt.

Fietsactiviteiten

Het hele jaar door organiseert Doortrappen fietsactiviteiten voor ouderen. Meer informatie over Doortrappen en de activiteiten, vind je op www.doortrappen.nl. Voor alle activiteiten bij jou in de buurt kijk je op de website bij ‘in mijn buurt’, of volg Verkeer&Meer op Facebook voor alle lokale Doortrappen updates.