U bevindt zich hier: HomeBlogsv overbos 30 jaar

sv overbos 30 jaar

Feest in gezellige sfeer gevierd

Op 17 mei bestond SV Overbos 30 jaar. Dit werd op 21 mei gevierd met een uitgebreide feestdag met voetbalclinics, spelletjes, kleine toernooien en een barbecue. De wijkraad maakte van de gelegenheid gebruik om eens nader kennis te maken met onze eigen wijkclub.
 SVO-4

De club is uitgegroeid tot een belangrijk sociaal trefpunt in de wijk. De maatschappelijk opstelling is vooruitstrevend: Zo spant men zich o.m. in om het voetbal voor vrouwen (meer dan 20% van de leden) en voor gehandicapten te bevorderen en naar een zo hoog mogelijk plan te tillen.

SVO-01
In de feestelijk ingerichte kantine heerste een vrolijke drukte; de ontvangst door voorzitter Ron Spek was zeer hartelijk, ondanks dat hij op dat moment nog hard bezig was met de laatste puntjes op de i zetten voor de receptie van de sponsoren, leden van verdienste en andere stakeholders.

Senior: "We staan met één voet in het graf en één voet in het veld!"

Aan een tafel met echte diehards werden de niet aflatende clubliefde en de liefde voor het voetbal door iemand op leeftijd op de volgende pakkende wijze samengevat: "We staan met één voet in het graf en één voet in het veld!". Enkele anderen wilden nog onderhandelen over het beeldrecht op hun wonderschone verschijningen. Nee, bij SV Overbos blijft iedereen tot op hoge leeftijd scherp!
SVO-02
In de eerstvolgende Nieuwsbrief Overbos gaan wij nog wat uitgebreider verslag doen over de jubilerende club.